مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-13سياسي

کاشت نهال به یاد شهدای آتش نشان در سرخه حصار 


همزمان با روز بزرگداشت شهدا و طی مراسمی با حضور  مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران و به یاد ایثار و شجاعت شهدای آتشنشان ، 60 نهال در بوستان جنگلی سرخه حصار کاشته شد.

-   ​​​​به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه 13 با اشاره به استمرار جشنواره شهید باکری در منطقه گفت: بر اساس تدابیر دکتر زاکانی در حفظ و ارج نهادن به مقام بی بدیل شهدا و همزمان با هفتمین روز برگزاری جشنواره شهید باکری، 60 اصله نهال به یاد شهدای آتش نشان در محل بوستان جنگلی سرخه حصار کاشته شد.

او خاطر نشان کرد: هر یک از این نهال ها به نام یکی از آتش نشانان شهید نامگذاری شده و هدف از این اقدام ، ارج گذاری و گرامیداشت ایثارگری ها و فداکاری های آتش نشانان است.

علی احمدی با بیان اینکه درختکاری در ایران دارای پشتوانه ملی و تاریخی و ریشه در دین مبین اسلام و توصیه اکید ائمه اطهار علیهم السلام دارد، افزود: بر این اساس جشنواره شهید باکری در منطقه13 طراحی شده و از آغاز برگزاری این جشنواره تا کنون صدها نهال به یاد شهدا کاشته شده تا از این طریق به حفظ و توسعه فضای سبز کمک کنیم .

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه13، سخنرانی مهدی داوری، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران پیرامون فداکاری آتش نشان و لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان، اهدای لو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت نهال به یاد شهدای آتش نشان در سرخه حصار 

کاشت نهال به یاد شهدای آتش نشان در سرخه حصار